نـــــجــــــم الــــحــــــب

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه.
اي مشاكل في الدخول او التسجيل عليك مراسلة الادارة PaL STar عن طريق خاصية اتصل بنا اسفل المنتدى او وضع موضوع في ملتقى سؤال الضيف الكريم شكرا.

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه.
اي مشاكل في الدخول او التسجيل عليك مراسلة الادارة PaL STar عن طريق خاصية اتصل بنا اسفل المنتدى او وضع موضوع في ملتقى سؤال الضيف الكريم شكرا.

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حيث الابداع و التميز احدث الافلام العربية و الاجنبية و المسلسلات و اضخم البرامج و اقوى الالعاب حيث المواضيع المتميزة النادرة وافلام الانيمي و الكرتون و الكثير الكثير نحن ملوك الحصريات نحن معكم دائما

..................................

جميع حلقات المسلسل التركي وادي الذئاب الجزء السادس ( 6 ) Kurtlar Vadisi تم اضافة الحلقة ( 8 ) مترجم حصريا  

فى ناااااااس كده

Lilyan
    Lilyan
    ♥نائبة ♥ المدير♥ العام♥
    ♥نائبة ♥ المدير♥ العام♥

البلد : لبنان
    الوظيفة : مصممة أزياء
    المزاج : رايق
    علم بلدي : لبنان
    الـهـوايــة : فى ناااااااس كده Travel10
    المزاج : مبسوطة
    اول حرف من اسم حبيبك ؟ : فى ناااااااس كده 16041510
    الدعاء : فى ناااااااس كده Fp_0410
    الاوسمة : فى ناااااااس كده 2011_910
    الـوصـف : فى ناااااااس كده Cand2510
    S..M..S : Lilyan

سألوني ليه رافعة راسك وعينيك قوية قلت العفو كلنا بشر بس أنا لبنانية
    الـــــــطـــــاقــــــة :
    فى ناااااااس كده Left_bar_bleue50 / 10050 / 100فى ناااااااس كده Right_bar_bleue

احترامك لقوانين المنتدى : فى ناااااااس كده 94187110

m8 فى ناااااااس كده

مُساهمة من طرف Lilyan السبت 7 مارس 2009 - 4:08

واحد اسكندرانى ماشى ع الشط شاف ناس بلديتنا بيهتفوا هريدى يابطل فقال لما أسألهم هو عمل ايه فراح قالهم هو عمل ايه .. قالولو انت اكتر واحد عندكم بيغطس قد ايه فرد يعنى تلت دقايق .. قالولو هريدى غطس من تلت ايام ولسه ماطلعش....فى ناااااااس كده Biggrin1

مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت....فى ناااااااس كده Biggrin1

مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها.....فى ناااااااس كده Biggrin1

عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده......فى ناااااااس كده Biggrin1

بيقولك 2 حرامية حبوا يسرقوا شقة واحد ففى واحدنط فى البلكونة فالراجل مسكة فقالة انت بتعمل اية هنا قالة بص ياعم الحج انا كنت بحارب الاعداء بالطيارة بتاعتى وفجاءة انضربت ونطيط بالبرشوت هنا راح الراجل قايلة ايوة كدة انت بطل مش التانى اللى نايم فى البانيو ويقولى ضفادع بشرية.....فى ناااااااس كده Biggrin1

مرة واحد غبي حب يطور الطيارة الهليكوبتر فك المروحة وركب بدالها تكييف.....فى ناااااااس كده Biggrin1.

واحد ماشى ورا وحدة قالها الحلوة وراها مشوار قالتلة لا وراها حمار......فى ناااااااس كده Biggrin1

مرة واحد بلطجي حب يتروشن كتب علي الشومة اديداس....فى ناااااااس كده Biggrin1

مره واحده حامل ابنها الصغير بيسألها:ايه اللي في بطنك ده يا ماما قالتله :ده أخوك يا حبيبي...تاني يوم و هوه في المدرسه المدرس سأله:انت عندك اخوات؟ قاله:كان عندي واحد بس ماما أكلته.......فى ناااااااس كده Biggrin1

فى ناااااااس كده Eh_s(3)فى ناااااااس كده Eh_s(3)
    Lilyan

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 20 مايو 2024 - 9:30